Taloushallinnon ja henkilöstöhallinnon tehtävät kätevästi Solvix Oy:stä

Teemme yrityksenne taloushallinnon ja henkilöstöhallinnon tehtävät sekä muut tarvittavat räätälöidyt tehtäväkokonaisuudet.

Tarjoamme muun muassa peruskirjanpitoa, sisäisen laskennan palvelua, laskutuspalvelua ja palkanlaskentaa.

Palkanlaskennan lisäksi tarjoamme ratkaisuja henkilöstöjohtamiseen ja henkilöstöhallinnon päivittäisiin tilanteisiin.

Peruskirjanpitoon kuuluu tositteiden käsittely sekä kuukausiraportit, kausiveroilmoitukset, verotiliseuranta, tilinpäätökset ja veroilmoitukset.Tarvittaessa myös henkilökohtaiset veroilmoitukset.

Hoidamme puolestanne laskutuksen ja maksuseurannan, reskontran, palkanlaskennan raportointeineen sekä henkilöstöhallintoon liittyvät asiat.

Liiketoiminnan kehittämiseen tarjoamme kannattavuuslaskenta-, budjetointi- yms. suunnittelupalvelua, ohjausta ja tukea.

Palvelupaketit

Palvelupaketti muodostuu aina asiakkaan tarpeista ja muokkautuu liiketoiminnan kehittyessä. Palvelujamme mm.:

  • Kirjanpito- ja tilinpäätösasiat sekä veroilmoitukset
  • Laskutus, palkanlaskenta ja henkilöstöhallintoasiat
  • Sisäinen laskenta
  • Yritysten perustaminen
  • Aloittavan yrittäjän neuvonta
  • Yritysmuodon muuttaminen
  • Yrityksen taloustilanteen analysointi
  • Riskienhallinta
  • Controller ja Talouspäällikköpalvelu

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous!